Informatie voor Patiënten

Centraal in Kortenhoef aan het winkelcentrum de Meenthof, met royale parkeergelegenheid bevindt zich Huisartsenpraktijk Curtevenne. Voor zorg met een persoonlijke benadering; toegankelijk en rekening houdend met uw individuele situatie. Huisarts Mirthe Bakker is uw vaste huisarts, welke 2 dagen per week wordt bijgestaan door dokter Remi Kool en dokter Nanoek Koopman. Elke dag is er in de ochtend een afspraken spreekuur, waar u terecht kunt met klachten en vragen. In de middag is er ruimte voor huisvisites en kleine chirurgische ingrepen.

Afspraak maken? Bel 035-6561866

Naast de zorg door de huisarts, hebben wij nog 2 speciale spreekuren aan. Voor begeleiding bij diabetes kunt u bij ons terecht op het spreekuur van Ista Ederveen. Patiënten met lichte psychische klachten kunnen bij José Weusting terecht voor begeleiding en hulp.
Naast de huisartsenpraktijk is bij ons aan de Curtevenneweg ook logopediepraktijk Logopraktikum te vinden. Voor contact met de logopedie verwijzen we u graag naar hun website.(link)

Huisarts Mirthe Bakker voert de dagelijkse leiding en is oprichter van Huisartsenpraktijk Curtevenne. Wij bieden zorg aan patiënten in elke levensfase, en wensen patiënten zo goed mogelijk bij alle medische hindernissen te begeleiden.

Onze huisartsenzorg

U kunt bij onze praktijk terecht voor de huisartsenzorg in de breedste zin; kleine kwalen,  oorpijn, duizeligheid, keelpijn, vlekjes op de huid, hoesten, maar ook ingegroeide teennagels, wratjes, controle van moedervlekken, begeleiding bij stoppen met roken, allergische klachten, hooikoorts, mogelijke erfelijke belasting bij ziektebeelden, controles bij cardiovasculair risicomanagement, diabetes controles, spirometrie bij COPD, periodieke controles bij ADHD, de complexe ouderen zorg, problemen in het kraambed, kleine chirurgie, menstruatie problemen, burnout-klachten, bedplassen, geheugenproblemen, obstipatie, hoge bloeddruk, moeheid, gewrichtsklachten, gewrichtsinjecties. Wij staan voor uw klaar.