Informatie voor Patiënten

Centraal in Kortenhoef aan het winkelcentrum de Meenthof, met royale parkeergelegenheid bevindt zich Huisartsenpraktijk Curtevenne. Voor zorg met een persoonlijke benadering; toegankelijk en rekening houdend met uw individuele situatie. De spreekuren zullen 5 dagen per week door dezelfde arts gehouden worden. Elke dag is er in de ochtend een inloopspreekuur, waar u terecht kunt met kleine klachten en vragen. Later in de ochtend is er een afspraken spreekuur. In de middag is er ruimte voor huisvisites en kleine chirurgische ingrepen.

Afspraak maken? Bel 035-6561866 of kom naar ons inloop spreekuur

In de toekomst hopen wij ook andere disciplines in ons pand aan de Curtevenneweg te verwelkomen! Huisarts Mirthe Bakker voert de dagelijkse leiding en is oprichter van Huisartsenpraktijk Curtevenne. Wij bieden zorg aan patiënten in elke levensfase, en wensen patiënten zo goed mogelijk bij alle medische hindernissen te begeleiden.

Onze huisartsenzorg

U kunt bij onze praktijk terecht voor de huisartsenzorg in de breedste zin; kleine kwalen,  oorpijn, duizeligheid, keelpijn, vlekjes op de huid, hoesten, maar ook ingegroeide teennagels, wratjes, controle van moedervlekken, begeleiding bij stoppen met roken, allergische klachten, hooikoorts, mogelijke erfelijke belasting bij ziektebeelden, controles bij cardiovasculair risicomanagement, diabetes controles, spirometrie bij COPD, periodieke controles bij ADHD, de complexe ouderen zorg, problemen in het kraambed, kleine chirurgie, menstruatie problemen, burnout-klachten, bedplassen, geheugenproblemen, obstipatie, hoge bloeddruk, moeheid, gewrichtsklachten, gewrichtsinjecties. Wij staan voor uw klaar.